Växer

Oj vad tiden går fort, min lille prins växer så det knakar. Sist vi var på BVC, vid 4 veckors kontrollen, hade han gått upp till hela 4 kg. Allt går framåt, han håller huvudet jättehögt när han ligger på mage och älskar att titta på saker.
Den 17/11 ammade han för första gånngen helt utan amningsnapp, det var lite protester vid några tillfällen och jag fick ta till nappen några enstaka gånger under de närmsta dagarna. Men sedan den 20/11 har vi inte behövt använda nappen en enda gång. Kan ni gissa om mamma var stolt över sin duktiga pojke då?
I veckan var vi hos tidningsfotografen, så alla som har HD, NST eller Landskrona posten får hålla utkik efter annonsen. För er som inte har tidningarna men ändå vill se håll utkik på HD.s hemsida.


1 Helena:

skriven

Nej men gulle ponken. Nu börjar du få lite pojkaktiga drag. Som du växer.

Kramar från mormor.

2 Jennie:

skriven

åh sötis :D





svar; Ja precis! Det är de budskapet jag får fram. Men det går jättebra med kärleken för mig :) de citatet har verkligen inget med han o mig att göra ;P

3 Emma:

skriven

Okej, vad skönt :-) Vi har hittat det mesta till lillan men sen är det resten kvar.. apuhh.. Men det går rätt så ba att gå på stan med Tilda.. Hon älskar att sitta i sin vagn o titta på folk ;-)

4 Anonym:

skriven

hallå syrran... där är ju min söta lilla systerson =)

Kommentera här: