Babysim



Jag har anmält Elias till babysim på Karlslundsbadet i Landskrona, det börjar en ny säsong i januari så de skulle då höra av sig angående dag och tid. Så spännande! Få se om han ärvt några simtalanger, både mamma och pappa har ju tävlingssimmat i sin ungdom. Ena fastern var också en riktig fena på att simma, hon slog ingen mindre än Johanna Sjöberg på en ungdomstävling en gång. Min lille kille tycker det är jätteroligt att plaska i vattnet, bara det inte är för svalt. Han vill gärna ha nån grad varmare än vad som rekomenderas för bebisar. Fast mysigast är det ju efteråt när man får mysa i mammas famn invirad i badkappan.
1 Emma:

skriven

OKej, vad härligt :-) Sömnen är viktig!

Ja hon ser fram emot alla papper o snören.. haha.. Det är dom som är roligast nu ;-)

Ohh babysim är underbart! Så mysigt! Tilda älskar det, hon plaskar o far!! O det är så varmt o skönt.. ca, 35 grader :-)

Hoppas ni får det mysigt i plurret!

God Jul!!

2 Jennie:

skriven

åh så söt!







svar; haha sant.. men vi hari nte fått nån snö o de känns ju inte som att de blir nån till jul :/

3 soffie:

skriven

men ååå va fin han är Elias tänk vad han har växt sen jag såg bilder på han sist,

å så roligt med babysim det gick jag med Nellie 4 terminer å hon simmar nästan helt själv idag hon är nu 4 år,det är jättebra för de små att få vattenvana redan i tidig ålder,

hoppas ni har det bra och snart ska ni fira er första jul som föräldrar häftigt,

kramen

4 jayne:

skriven

Häftigt med babysim tycker jag.Mina söner fick aldrig vara med om det.. men de gick på simskola när de var 6 och 4 år...i stället och simmar nu snabbare än mamma och pappa...

5 solgudinna:

skriven

Så kul att ni får plats. Det blir väl roligt att göra något sådant tillsammans, så kan vi åka till Lalandia sedan :)

6 Mollan70:

skriven

Vad mysigt med babysim. Hoppas ni gillar det.

7 Lena:

skriven

Läckert med bebysim :) Var aldrig med på någon kurs med mina barn men vi har badat mycket för i vattnet funkar jag bra :)



Lycka till och god natt!

8 Helena:

skriven

Nu är brorsan din med och bloggar.

Kolla in http://cneander.blogg.se

Kommentera här: