Killbesök

Idag kommer kvällen ägnas åt min lilla prinsessa, BERTA. På lördag kommer nämligen ingen mindre än bästisen MOSES (Solguninnas hund) på besök. Då kan man ju inte se ut som en liten trasdocka.
Så ikväll blir det stora arsenalen med kamning, kloklippning och tandskrapning.
Kan inte påstå att Berta är jätteroad av tanken, men som tur är är hon en snäll och foglig hund.
Sen får man ju alltid något gott att tugga på efteråt.

image20

Om du vill läsa mer om Moses finns han hos Solgudinna
1 Jennie:

skriven

söt :)
svar: jaa de gör de verkligen :D

2 Kristin:

skriven

håller med! söt hund du har =)

3 Satu:

skriven

he he =P

4 Emelisen:

skriven

svar; nope ingen egen bil, och drömbilen vet jag inte. Någon snygg sportbil är väl drömmen kanske ;D

5 Ameli&Emelie:

skriven

Jättesöt vovve du har :)

6 Helena:

skriven

Lite smyg reklam om min blogg :0)
Jag har en utmaning till dig.
Kram.

7 evelina:

skriven

å sötaste vovven =)

ååååå vad mysigt det låter! rida kameler o hästar är ett måste för mig där nere, och shoppingen låter inte alls fel!! Men hur funkar det när man åker hem med alla saker? läste att man inte får ta med sig dyra saker ut ur landet? eller in för den delen, hur funkar det med tex kamera o vigselringar då? du kanske inte vet men kan ju lika gärna fråga dig =)

kram!

8 johanna:

skriven

svar: Jag går en linje som heter arena. Typ ingen vet vad det är för något, men det går ut på att man får välja en estetisk verksamhet, och ett kurspaket varje år, och "nästa" år väljar man ett nytt kurspaket och estetisk verksamhet;)
Vad läste du för linje??:)

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja vad söt han var!
/Sus

10 Carina:

skriven

Vilken skönhet.
Goldie ser verkligen ut som en raggsocka nu när jag varit sjuk så länge :/

Kommentera här: