Lördagsgodis-Eskobar

Eskobar tävlar i melodifestivalen ikväll, vem hade kunnat tro att det skulle hända. Det ska bli spännande att höra deras bidrag, och nej jag tänker inte tjuvlyssna på svt´s hemsida. Tänker suga på karamellen tills de står på scenen ikväll. Hoppas, hoppas att de inte gjort någon schlagervariant på sig själv utan att de behåller sin egen stil helt och hållet.
image44

Det finns hur många bra låtar som helst med Eskobar, för er som inte känner till dem så bra lyssna här på en underbart sammetslen röst tillsammans med Heather Nova.

1 Helena:

skriven

Nu ligger du på min sida. En liten film från vår skogspromenad. :0)

2 Emelisen:

skriven

svar; de jag hoppas ska göra ett bra framträdande på melodifesdtivalen ikväll är såklart Eskobar och BWO (: Så kul att eskobar ska vara med och tävla, hoppas verkligen dom har en bra låt :)

3 Sara:

skriven

ja den låten är väldigt bra!

4 Catharina:

skriven

ska bli kul o höra deras låt ikväll:)

5 johanna:

skriven

svar: va mysigt! vilka vill du ska vinna?? om du har någon du hejar på innan du hört låtarna ens vill säga;)

6 Soffie:

skriven

Jag är såå nyfiken på vad BWO ska hitta på,de brukar ju alltid va speciella!
Må gott framför tv:n

7 laijna:

skriven

Svar: jag tycker de var hyffsat bra men jag förstår inte hur de kunde komma sist!?

8 Josiee:

skriven

Haft en bra helg?

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det var verkligen roligt att curla!

Nu är jag seg och skall bara slappa! =)
/Sus

10 Ninninusens:

skriven

tusen tack vännen!

Hoppas din helg varit bra och att du får en bra måndag. Kramar

11 Emma:

skriven

Man måste ju ta vara på lovet! :) Blev det någon sömn i helgen?

12 ElinAlexi:

skriven

Love it!

Kommentera här: