Puss

Titta morbror Christofer, nu har jag vuxit ikapp nallen jag fick av dig när jag föddes.



Puss på nosen.
Jag sitter bättre också nu, men inte helt själv ännu. Mamma får hålla sig intill och vara beredd när balansen sviker. Fast det är ju bara roligt när man trillar. Man skrattar lite och sen är det upp igen.

Ibland försöker jag krypa iväg ifrån sittande ställning. Fast det är inte helt lätt, benen fastnar gärna under magen och när de väl kommer ut så blir det platt på magen. Då får man kravla istället. Bäst går det när man får syn på något spännande som kan pillas på. Helst sånt man inte får pilla på.



Se upp, här kommer jag!
1 jayne:

skriven

hi hi hi hi

Minns när min äldste grabb var liten och hur jag kund elängta till han skulle bärja förflytta sig... jag fick ångra det!!! Ha ha ha ha

När han var 10 månader så lärde han sig gå och springa på en gång... sen var han alltid på flykt från mig!!!

Alla andra mammor/pappor kunde sitta och prata medan jag sprang runt och höll koll på min lilla vilding.

Ha det gott

2 Helena:

skriven

Hi hi, känner igen det där från ovanstående skribent. Morbror Christofer var likadan, kanske Elias brås på honom. Då får du se hur jag hade det.

Klart det blir paj på torsdag. Puss och kram/mormor

3 Jennie:

skriven

sötis!







svar: ja de har du rätt i :) lär ju gå åt en hel del

4 soffie:

skriven

men ååå han kryper stora killen där,

så fin han är:O)

5 brosan:

skriven

ja han börjar bli riktigt stor nu

6 Linnea:

skriven

Hej!

Vilken jättefin blogg ni har! :)

Jag såg trallen ni köpt till er ballkong och tyckte den var superfin, vart har ni köpt den någonstan?

hälsningar Linnea

7 Linnea:

skriven

Oj då, det var roligt att höra, bästjag försöker skärpa till dieten lite då om jag ska vara en inspiration! :D



Tack så mycket för svaret också, ska försöka leta upp samma trallar till min ballkong nu!



/Linnea

8 Camilla:

skriven

svar: ja det är allt bra tur att de finns ibland :)

ha en fin kväll :D

9 Emma:

skriven

mkt fina bilder!! Vad fort det går med de små liven!!

Hoppas ni har det bra! Kram

10 Elin Jansson:

skriven

Hei! Kul at du skrev en kommentar! Västergötland er et mysigt hus, så det blir kul å bygge :) Vi skal ha trefasade, det passer best i omgivningen der huset skal ligge. Hvor gammel er den lille gutten deres? Vi har en sönn på 11mnd. Tiden går så fort! Titt gjerne inn på siden flere ganger. Mvh Elin

Kommentera här: