Lagfart

Nu finns vår lagfart med på HD:s hemsida, Blåklintsvägen 4.
Undra om det är ödets lott att det blev just den tomten, att jag drogs just till den platsen och övertalade sambon att Hyllinge skulle bli bra för oss. Det var bara en känsla att det kändes bra och rätt första gången vi åkte dit på en husvisning.
Jag är nämligen född i Östergötland med blåklinten som landskapsblomma, det året mina föräldrar valde att flytta till Skåne fyllde jag fyra år på sommaren.
Konstigt sammanträffande eller var det meningen?

1 Emma:

skriven

Ja vi får hoppas det löser sig. Eftersom vi känner säljaren / han som byggde är det lite känsligt med. Men det var ju byggfel o det måste lösa sig hur eller hur. Till sommaren ska jag ha en ny altan o entré iaf!

Hoppas det går bra med ert bygge och att det går framåt!

Vart i Östergötland bodde ni då?

Kram

2 Jennie:

skriven

jag tror att sånt där är meningen(;

3 soffie:

skriven

va fin blåklinten är,

Jag är med född i Östergötland i Linköping men nu bor jag i Karlstad,

sånt där är nog nån mening med:)

kram

4 Magnus:

skriven

Kan vara något för ert nya hus

www.fasadsiffra.se

Kommentera här: