Fredagsfin

image57

Tänkte att jag skulle lägga ner lite tid på mina naglar ikväll. Fick ett jättebra set från TRIND av mamma och pappa i julkklapp ett år. Det innehåller allt man behöver för att få lika fina naglar som när ett proffs gjort manikyr.
Det blir nog ett vanligt enkelt ljust lack för min del, men visst hade det varit häftigt att motivlacka som någon av modellerna ovan.
1 evelina:

skriven

har ni pratat namn än =)?

kram

2 Jennie:

skriven

ooh :P jag behöver nog oxå fixa mina

3 Helena:

skriven

Mitt har också skavt av, men jag fixar mina i morgon. Har precis tagit en bastu. :0) gött.
Puss och kram.

4 cat:

skriven

kul:)

5 laijna:

skriven

Svar: tack så myclet :D

Roligt med olika mönster :D

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh så härligt med nya fräscha naglar! Jag skall nog fixa mina också i kväll! Ha en trevlig kväll!

Kram Sus

Kommentera här: