Skryt

Måste få skryta lite om mig själv. Är nämligen väldigt stolt över min nya header, den lyckades jag göra alldeles själv. Är jag inte duktig så säg.
Mamma tipsade om en sida som heter Photobucket, där kan man leka med sina bilder hur mycket som helst.
Här har jag lekt lite med mina två älsklingar.


Photobucket
Photobucket
1 Emma:

skriven

Ja visst är det. Älskar det!

Så fin sidan var här :-)



Gott Nytt År!

2 soffie:

skriven

å du va fin den blev guuu va du är duktig,

Önskar dej å lilla Elias ett GOTT NYTT ÅR

3 Helena:

skriven

Mammas och mormors lilla prins skulle det stått.

4 Jennie:

skriven

ooh så sött :)







svar; hahaha jaa de e inte bra med för mycket alkohol :P

tack så mycket :) julklapp från min pojkvän

5 jayne:

skriven

OJ..så fint... så duktig du är!!!

Den sidan ska jag kolla in..tack för tipset.

GOTT nytt år

6 Helena:

skriven

Hej!

Jag försöker få bort snöflingorna men de är envist kvar ändå.

Trist. Ha det gott.

7 Helena:

skriven

Nu har pappa en egen blogg.

http://usabil.blogg.se/

Välkommen.

8 totte:

skriven

hehe jo jag vet, men stod i duschen o så kom jag bara att tänka på det =)

9 brosan:

skriven

är det inte morbrors lilla gosse?

10 Helena:

skriven

Har du sett så duktig jag har blivit med bildprogrammet nu. Titta in på fritidsbloggen får du se.

http://fritis.blogg.se

11 brosan:

skriven

ja det låter underbart det. klart man nog köper den filmen sen när den kommer ut, den var riktigt bra för att vara en drama =)

Kommentera här: