Tisdagstema-Cirkel

image39

Nej jag snusar inte, men min sambo gör. Den här cirkelformade dosan tillhör honom. Tyvärr :(
Kan trösta mig med att det i alla fall är i portion, så han inte har hela munnen full av äcklig svart rinnande sörja.
Bläää! För snuspussar.

Vill du se fler bidrag, gå in här.

1 Elin & Odin:

skriven

Kikar tillbaks. Bra tolkning!
Såg några likheter... ;)

Åldern. Jag är också 25, iallafall någon månad till.
Yrke. Utbildad uska. Arbetat inom äldreomsorgen.

2 Ida:

skriven

tack för kommentaren =) snus pussar är inget vidare, men det är verkligen en fördel med potion.. Det finns knappt nått äckligare än en stort flin på en kille och hela munnen full med brun smörja *hu* jag har turen att ha en gubbe som håller sig ifrån sånt där! Ha en fin kväll =)

3 Anna:

skriven

Ja det var en liten rund o trind dosa. Men snuspussar vill jag heller inte ha.=)

4 Åsa:

skriven

Min make snusade också förr..=) nja.. de pussarna längtar jag inte efter..../åsa

5 evelina:

skriven

haha =) jag har tur som har en som slutat! men det är ju tragiskt nog lite manligt med snus kan jag tycka =)

6 Helena:

skriven

Usch ja, jag vet vems det är. Tur att lillebror har slutat :0)

7 cattis:

skriven

tur det finns portionssnus *s

8 Emma:

skriven

Karlen min snusar också. Men som man brukar säga en kyss utan snus, den smakar ju inget.

9 Pialotta:

skriven

Vacker snusdosa som cirkulerar kan jag tro:-)
Du har oxså musik.. visst är det myspys.
Tjing o ha de gott med eller utan snuspussar.

10 Emelisen:

skriven

svar; jag vill läsa vidare till lärare. (tror jag :P )

11 johanna:

skriven

snus är äckligt!;)
( har aldrig prövat...men ändå;)hehe)

Kommentera här: