Tisdagstema-Last

image45


Tycker du om GODIS?
Den här tjejen blir glansig i blicken, ett brett leende sprider från ena örat till det andra och snålvattnet rinner följt av ett GOOODIS gaaaaaaaahhhh, likt Homer Simpson.
image46

Se fler bidrag här.
1 Mia:

skriven

Aj då! En last jag glömde... ;-)

2 Anna:

skriven

Ja den lasten är verkligen till last... men har just nu lyckats ta mig ur sötsuget. Ska hålla mig ifrån det... det har jag lovat mig själv. Om jag nu kan hålla det. För det är ju så gott!!!!

3 Pialotta:

skriven

Godis, i all ära, men kaffe är nummer ett.. så kan man ju kombinera kaffe och godis ..gott gott.. speciellt mörk choklad, men det duger gott med punshpraliner:-)

4 Mia:

skriven

Svar: ja det är supergott med frukt :-) Men det är gott med chocklad ibland oxå.. hihihi. Ha de bra!

5 åsa:

skriven

Hihi ja jag känner igen mig..=)/åsa

6 Sarah:

skriven

Samma här ;o)

7 EVA:

skriven

Tyvärr är det ju just de lasterna man har...hihi !
***
Kram Eva

8 Scaniatjejen:

skriven

Det känns bekant även här:-)

9 Snigel:

skriven

Allt godis, speciellt choklad, får mig på fall!

10 Helena:

skriven

Ja jag känner dig :0)

11 Carina:

skriven

Små godis har jag inget begär på ....men choklad det kan få en tokig ibland ;)

12 cattis:

skriven

hehe... Homer är så mänsklig ;-)

13 emelie:

skriven

svar: ååh, älskar Tasty House! rena paradiset när man kommer dit ;)

14 Elin & Odin:

skriven

Tack för titen!

Samma last. ;)

15 Marina:

skriven

Tack för din kommentar i min blogg angående tisdagstemat last. :)

16 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jo godis ÄLSKAR man ALLTID! Fast jag äter inget sedan i nyår! Jag blir mer och mer sugen faktiskt!

Kram Sus

17 Emma:

skriven

Ja har man väl börjat äta kan man helt enkelt inte sluta heller!

18 Anonym:

skriven

Hej!
Jag trodde att jag skulle fa se Moses har, atandes tarta.
Kram och puss.

19 helena:

skriven

Lagg in en bild pa Moses. Saknar honom. Puss.
Fortfarande sno? Kramar och pussar, mamma och pappa.

Kommentera här: