Vårlängtan

I går hade vi helt underbart vårväder här i Skåne, solen sken och termometern visade på 14°C i solen. Vi var ute på en härlig promenad med Berta. Vintergäcken och snödropparna stod i full blom, men ännu inga tecken av vitsippor. Mamma, jag och hundarna var på vitsippsjakt i Tingvallaskogen i lördags, vi hade hört att där skulle de finnas. Tyvärr hittade vi inte en endaste liten vitsippa.
Jag får nöja mig med den här bilden så länge, den är dock några år.

image41
1 Jennie:

skriven

underbart med vååår ;D

svar: verkligen inte ;)

2 Soffie:

skriven

Jag som tyckte vi hade det underbart idag,men guu va härligt ni har det nere i söder,Värmland ligger lite efter med vårtecken!
Vilken vacker vårbild!!!

3 Dress Like a Princess:

skriven

Okej :) Ja Halesn har en hel del fint nu särskilt i Love Label kollektionen..

4 evelina:

skriven

här kändes det med som vår, men nu i kväll var det kyligt o frostigt igen =( vååååår tack!

5 Helena:

skriven

Fin bild, från blekinge eller?

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh våren! Ja jag längtar verkligen efter den nu! I dag har vi haft 4 plus grader & takdropp!

Nu ligger bilder upp från shoppingen!
/Sus

7 Carina:

skriven

14 grader varmt i febrauri???
Jag tror jag håller för ögonen :/

8 ida:

skriven

åh jag längtar efter vår!!

9 johanna:

skriven

svar: aa eller hur!?! de va ju inte bra låtar ens;) men han va rolig;)

10 Bianca:

skriven

Åh vilken härlig bild!

Kommentera här: