Sunday Morning Call




Min kärlek till Oasis startade en dag när jag som 13-åring första gången såg videon till Wonderwall. Från och med den dagen var jag helt såld på musiken, rösterna, den engelska arrogansen och attityden. Kommer ihåg att kompisarna lyssnade på Take That, Spice Girls och Backstreet Boys bland annat, men för mig var det Oasis som gällde. De var mitt "boyband". Mina kompisar förstod mig inte, men det gjorde inget. Desto mer Oasis för mig.  När de andra slogs om Nick Carter, för ingen fick ju ha samma favorit i banden, hade jag Liam Gallagher för mig själv.


1 Helena:

skriven

Ja du har ju alltid vågat stå för vad du tycker och inte bara följt med strömmen. Var stolt för det.
Nu är tavlan klar.

2 Ameli&Emelie:

skriven

svar: ja gör det
:)

3 Emelisen:

skriven

svar; jajamn, det har jag gjort.
Tack så mkt :)

4 Evelina:

skriven

haha ja man tar nog efter uttryck och fraser som man hör mkt... jag härmar fredriks norrländska ibland men jag har nog ändå en småländs dialekt på det =) pratar du riktig östgötska då? det låter skoj tycker jag hihi..

kram

5 Helena:

skriven

Ny tävling på gång!!!

6 johanna:

skriven

svar: hehe, va bra:D

7 Lina:

skriven

*halkar in av en slump* Fin blogg du har! Hoppas du haft en toppendag!

Kommentera här: