1 Självaste Pesan:

skriven

oh, bra motivering, tack för länken och välkommen in i tävlingen.

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja dessa goa smooties är min godis numera! =) 1 points endast är ju verkligen bra!

Intressant tävling!
/Sus

3 Ameli&Emelie:

skriven

svar: ja vad skulle man göra utan tunikor?

4 evelina:

skriven

Ja spinning har jag gått på ett par gånger sen i november, men framför allt cyklar jag alltid till, i och från jobbet, så det blir ofta minst 1 mils cykling
om dan =) när jag jobbar då vill säga, men även lediga dagar cyklar och promenerar jag en hel del =)

men spinning är verkligen nåt som är bra för fettförbränningen! =)

kram

5 A:

skriven

Svar: Jag vet inte riktigt. Skönlitterärt? Hon har skrivit en del noveller och diktsamlingar också..

6 Jennie:

skriven

´svar: haha då ska jag se till att hela bloggvärlden vinner ;D

7 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja den var en härlig träning i kväll och askul som barnen brukar säga =)
/Sus

8 johanna:

skriven

svar: okej, tack:) snart dyker det nog upp nå bra för dig oxå;)

Kommentera här: