Utmanad

Jag har blivit utmanad av Solgudinna att berätta sju sanningar om mig själv. Så nu har jag klurat lite på vad jag vill dela med mig av.

Reglerna är som följande:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Länka och utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.

1. Jag älskar sovmorgon.
2. I framtiden vill jag bygga ett eget hus.
3. Jag har bland annat arbetat inom psykiatrin ett år och trivdes jättebra.
4. Jag är född i tvillingarnas stjärntecken.
5. Jag är bara 150,3 cm lång, men det stör inte mig.
6. Jag har väldigt STOR respekt för katter.
7. Jag är en riktig gottegris, älskar godis.

image21


Nu utmanar jag:

JohannaNilzzon
En knuba kaffe
Snigel
ZAZARA
Evelina
hallon8
Ella says

1 Jennie:

skriven

kul att bli utmanad :) men jag har redan gjort den här ^^

2 Klara:

skriven

med den där bilden blev jag inte lite godissugen!

3 evelina:

skriven

hihi vad tyckte berta om det? blåste hon bort?

aaa ska se om jag kommer på tillräckligt med fakta om mig själv till det där, har gjort några liknande innan =)

kram o trevlig kväll!

4 Helena:

skriven

Det var inget nytt för mig :0)
Nu är här städat, maten blev god. Nu ska bara njutas.
Kram.

5 Kristin:

skriven

skulle också vilja bli sminkad av proffs :P

6 johanna:

skriven

kul å bli utmanad;)

7 Satu:

skriven

Önskar er en mysig kväll! (kanske lite sent)

8 A:

skriven

Skoj med andra kortisar!! :)

9 Zazara:

skriven

Tjena gums! tillbaka igen, Jag har äntligen svarat på utmaningen och du är välkommen att titta in och läsa mina hemligheter. ( ni andra får inte) ;)

Kommentera här: