Bebishoroskop


glitter-graphics.com

Skorpionen 23 okt - 21 nov
Din Skorpionbaby är ett riktig litet busfrö, som gärna retas för att få dig att visa dina känslor och som älskar att locka dig till skratt. Bebisen överraskar dig ständigt genom att bete sig annorlunda mot vad du väntat dig, och är inte alltid den lättaste att ha att göra med. Men bebisen är inte busig på ett bullrigt eller särskilt livligt sätt ,utan är snarare en ganska klurig liten bebis.


1 jayne:

skriven

aha..en klurig liten babys... va kul!!!

ja...reafynd...och ja den var bekväm. Jag ´jobbar på förskola så jag behöver bekväma kläder..

2 Jennie:

skriven

busfrö o klurig ;D sött!

3 Pialotta:

skriven

Ja du.. kul att höra horoskopet, då ett litet barnbarn ska se dagens ljus här oxså i Skorpionens tecken:-) Magen kan du se här.. om du skrollar lite..

4 Veronica:

skriven

hur får du hjärtana så där?:)

5 Helena:

skriven

Ingen matta ännu. Vagnen inlämnad och omätt.

Så kul horoskop. Samma stjärntecken som gammel-mormor. Vet inte om hon är så klurig förstås.

Träffade Pelle Jansson och hans Camilla idag, de ska ha i början på september.

Kram, kram.

6 Jessica:

skriven

söt bloggg=)

7 Evelina - blivande brud <3:

skriven

åh vad härligt! grattis ännu en gång till erat mirakel!

så du har inte haft några "besvär" än? illamående eller så?

8 soffie:

skriven

Å vilken rolig grej!!

En klurig bebis lät ju kul!!!

9 Camilla:

skriven

svar: jo, för lätt! Har läst klart den nu och den var jätte bra! :)

10 Maria:

skriven

Ett klurigt busfrö låter ju perfekt :D

11 Helena:

skriven

Du är utmanad hos mig.

Kram.

12 Helena:

skriven

Nu är det väl dags för en mag bild igen :0)

Kram.

13 Linda:

skriven

Hej! Har föjt din blogg nu några veckor och tycker den är intressant! lite varierande! :) jag har en liten fundering till dig som är sjuksköterskestudent. jag har kommit in på sjuksköterskeutbildningen i sundsvall där jag bor och tvekar på om jag ska gå eller inte. har du några tips att ge mig? jag är 19 år och har nyss gått ut gymnasiet, omvårdnadsprogrammet så är undersköterska redan. jag vet inte om jag vill jobba som undersköterska eller studera vidare till sjuksköterska. har du några tips om utbildningen och så? :) svara mig gärna på mailen eller här i ett inlägg. min adress är: [email protected]! Hoppas att du har lite tips åt mig! :) MVH/Linda



14 Jessica:

skriven

haft en bra dag? (:

Kommentera här: