Grodan Boll

Sambon har lekt lite med scannern, vi köpte en allt-i-ett skrivare i julas och försökte scanna in bilderna på lille Grodan Boll.
Så här är vår lille bebis, 17 veckor och 4 dagar gammal ca 17 cm lång och väger 165 g. Ligger med benen upp mot magen och pillar med händerna i ansiktet.


1 Jennie:

skriven

oh så sött

2 jayne:

skriven

mmmm sån söt liten grodan boll!!!

Mina hette klimpen och boomsingen...ler

3 soffie:

skriven

ÅÅÅ va kul att få se er lille knodd.Så fin!!

Guu jag tycker jag ser magar överallt nu när sommaren är här.

Mysigt att få se den lille!!!

4 Emma:

skriven

Ja fy ja, det är det :-( Dyrt som fan är det med :-(

Mysigt med UL!

Min lilla sessa växer o frodas! Jag lovar, du kommer älska livet som mamma!!

5 Helena:

skriven

Såja, det var bätte. Jag har sparat alla bilderna i en mapp här hos mig :0)

Kram.

6 Emma:

skriven

Åå, så mysigt :D

hoppas du får en bra kväll

puss

7 Titti:

skriven

sov gott!

kram

Kommentera här: