v 21

Tyckte det var dags att uppdatera magen lite, har hamnat lite i otakt med fotograferandet sedan jag var på ultraljudet. Blev lite snurrigt eftersom jag blev tillbakaskickad lite över en vecka.
Själv upplever man inte att det händer så mycket eftersom det är på mig själv magen växer. Sambon däremot har vid flera tillfällen de senaste veckorna utbrist "vad stor du har blivit". Jag kan bara hålla med honom när jag ser bilderna och jämför med de tidigare, att ja det växer verkligen.


v 16+5


v 18+4


v20+2
1 Emma:

skriven

Javisst, hon är mammas tuffing!!



Vad härlig mage!!

2 soffie:

skriven

Å va fin mage guuu va roligt att följa din gravididtet.

Hoppas du mår bra!!

3 jayne:

skriven

mmm... och större ska/kan du bli.. Kul att se magen så här... jag var alltför dålig på att fotografera min mage... tyvärr,, FINT

4 Evelina - blivande brud <3:

skriven

åh så mysig att ha en växande mage! längtar tills jag med får vara med om detta mirakel!



kram!

5 Helena:

skriven

Oj, så den växer. Bebisen med förstås. Blir nog större än dej när du föddes. 48 cm och 2680 g.

Vilken tur ni hade med vädret.

Nu har Moses och jag varit ute och sprungit. Han springer så fint vid min sida.

Puss och kram

6 Camilla:

skriven

svar: ja det är konstigt :)men jag antar att det mest sitter i huvudet! ha det bra

7 Jennie:

skriven

ooh :) så sött med bebismage!

8 Anna:

skriven

Oj hit kom jag på något vis... och fick se en härlig mage.. m mmm det är alltid lika gott med bebismagar. Vad spännande.. Grodan Boll ser ut att trivas därinne.Tre sådana magar har jag haft.. allt gott önskar jag dig.

9 Pialotta:

skriven

Kul att se din växande mage .. ett mirakel att ha lyckan att bli med barn och sedan föda..

Jag har en i min närhet som oxså är ungefär lika långt gången i graviditeten som du.. var hos henne i går och tog foto på maggen..

Ha de fint ni två:-)

10 Maria:

skriven

Svar: Ja, eller hur? Ingen dum ide..



Åh bebismagar, gulligt!

Kram

11 Anna:

skriven

Grattis på födelsedagen..aha Solgudinnans dotter...tänk vad man lär sig på bloggen. Ha en trevlig födelsedagskväll.

12 Pia:

skriven

fina bilder, vacker mage, grattis på födelsedagen :)

13 Junitjej:

skriven

Vilken vacker mammamage!!

14 Carina:

skriven

GRATTIS !!!!

Du börjar på bli riktigt stor nu ;)



Trevlig midsommar

ska jag också passa på och säga.

15 Helena:

skriven

Stuntfilmen går att se hos mig. Jag tabbade mig så ena filmen gick inte att se på Picassa. :0(

Kommentera här: