Pojkrum

Det kommer givetvis dröja innan vi flyttar in Elias till sitt eget rum. Det blir dock inte helt ett eget rum. Då vi bor i en trea och sambon vill ha ett "datorrum" får Elias dela sitt rum med skrivbord och bokhylla, men största delen blir Elias. Drömmen är ju att vi ska flytta till ett hus en dag, men till dess planerar vi det bästa för vår lille pojke.
Även om han inte kommer sova där än på ett tag ska han ju ha någonstans där han kan ha alla leksaker och busa. När man bor i hyreslägenhet kan man ju inte riktigt göra precis som man vill. Då är wallies en jättebra lösning, dessa kan man ta bort utan att underlaget blir förstört och återanvända.
Färgen i rummet är ljust ljust gul och jag har hittat jättesöta wallies som skulle passa in. Det ska bli så roligt att få inreda och göra fint till honom.
Det här är ett stort paket med wallies som är rätt stora och en av bilderna är en mätsticka.





Vad tror ni om det?
1 Emma:

skriven

Ja det kunde inte vara bättre!!

Mysigt med babysim, det ska vi oxå på i morgon!! :-) Tilda älskar det! Vad tycker Elias om det då??

Fint med Wallies!

Kram

2 Helena:

skriven

Dom såg ju fina ut. Lite djungeltema. Det hade jag en fondvägg med när jag var liten (4 år) Och jag älskade den tapeten. Jag var arg när pappa (morfar)tapetserade om.

Kram och puss. Mormor.

3 Jennie:

skriven

de låter jättebra :)







svar; hahaha de har du rätt i ;D dock så tror jag ska lämna tillbaka ett par o köpa ett par ljusa istället

4 jayne:

skriven

oh va fint!!! Man skulel vilja inreda ett barnrum igen ju...

Vu har ju så smått börjat göra om sönernas rum till mer vuxenrum... Nya sängar, nya skrivbord, hyllor.. fåtöljer..mattor, gardiner... bort med leksaker...

Sorgligt.. men de är ju tonåringar och stora så...

Tack för din fina kommentar, den kom i rätt stund.

Jag håller med dig, barnen är vårt bästa och som föräldrar så har man bara en sak att göra, kämpa för dem.. men det känsn jobbigt att bli sedd som jobbig och gnällig.. men för det mesta så struntar jag i det.

Det har sakta börjat bli bättre på skolan... succesivt har vi sett föräbättringar..så det lönar sig!!!

Kram på dej

5 soffie:

skriven

så snyggt

å va roligt att inreda ett fint rum till din underbara pojke,

hoppas ni mår bra,

kram

6 Helena:

skriven

Det var ju kul.

Kram.

7 Helena:

skriven

Kram på er också. Skönt att ni är bättre. Jag tycker hostan sitter i länge. Du får lägga in lite bilder på Elias här så vi kan få se honom, det är ju en hel vecka sedan sist. Kul för honom själv att läsa om några år också.

Kram.

Kommentera här: