Lalandia

I påsk åker vi till Lalandia med vår lille badfisk, tillsammans med mormor och morfar.




Det kräver dock ett inköp av nya badkläder för min del. Vissa kroppsdelar blir ju större av graviditet så när vi var i Thailand i somras var det två bikiniöverdelar som inte passade längre. Köpte en trekantsbikini där eftersom jag tänkte att då är det inga kupor som kan bli för små och klämma någonstans. Men en sån bikini känns inte så lämplig när man ska skutta rundor och åka en och annan kana på äventyrsbad. Har väl inte riktigt tyckt att den passar sig så bra till babysimmet heller känns som att det är mer för sommar och solning, men nu har jag ju fått ännu en anledning till att köpa något nytt.
Jag är inte förtjust i badräkter men ville inte ha en bikini, då finns ju tankinin som verkar bra. Så det beställde jag. Två överdelar och två underdelar så att man har ombyte, man blir rätt kall efter ett tag i blöta badkläder.
Dem här är väl inte så dumma, beställda från Haléns. Bra när man kan beställa delar var för sig, då kan man mixa och matcha som man vill.




1 Anna:

skriven

ja man får verkligen ta och passa sig idag. Haha! Jag tror inte riktigt heller på det där och det finns bara där för att typ. ^^

2 Jennie:

skriven

åh va roligt :)

3 soffie:

skriven

men å va roligt

den svarta tyckte jag va snyggast,

gokväll

4 Helena:

skriven

Fina båda två.

Kram.

5 Camilla:

skriven

svar: det är en bra fråga. tycker att våren borde kika fram lite iallafall nu när det ändå är mars ;P

6 Emma:

skriven

Oh vad härligt :-)

7 Linnea:

skriven

Ååh, Lalaindia är så kul!!!



Hur har du gjort din header? den är väldigt fin (=

8 Linnea:

skriven

Sv; Okej, Photobucket, det ska jag testa (=

Tack!

Kram <3

Kommentera här: